Általános szerződési feltételek
BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
A Star Brands Parfüm Kft. (továbbiakban „Szolgáltató”) a jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: jelen ÁSZF) szabályozza a https://www.parfumneked.hu/ weboldalon (a továbbiakban: weboldal, honlap) nyújtott szolgáltatással, termékértékesítéssel és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vagy lépni kívánó személy (a továbbiakban: Vásárló, Ügyfél) jogait, kötelezettségeit. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, a felek szerződése kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, termékvásárlással online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza a weboldalon, magatartási kódexre nem utal, de a fogyasztónak a teljesítést visszaigazoló e-mail levélben megküldésre kerül. Jelen ÁSZF a Ptk. szerint fogyasztónak minősülő vásárlóra (azon természetes személy vásárló, aki magánhasználatra és nem üzleti vagy gazdasági tevékenységi körben eljárva vásárol) és a nem fogyasztó vásárlóinkra (akik üzleti tevékenységi körüken eljárva vásárolnak) irányadó rendelkezéseket is tartalmazzák. A Weboldalon külön megtekinthető és letölthető az adatkezelési nyilatkozatunk az adatvédelmi nyilatkozat menüpont alatt.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
A Webáruházból történő termékrendelés előfeltétele, hogy Ön – az arra rendelt jelölőnégyzetbe tett pipával – kijelenti, hogy a jelen vásárlási és a weboldal felhasználási feltételeit, valamint az datkezelési tájékoztatást megértette, azokat tudomásul vette, elfogadja az oldal használatának feltételeként.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://parfumneked.hu/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://parfumneked.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ és letölthető és bármikor kinyomtatható az alábbi linkről:
A jelen ÁSZF-ben az alábbiak kerülnek szabályozásra:
- Üzemeltetői adatok, információk
- Megvásárolható termékek köre, termékleírás
- Megrendelés menete, árak
- Szállítási Tudnivalók
- Csomagponti átvétel, tájékoztatás az MPL-el történő kiszállítás lehetőségéről
- Fizetési Információk
- Kedvezmények
- Hírlevél
- Statisztikai adatok, Cookie-k (sütik)
- Kellékszavatosságról, termékszavatosságról szóló tájékoztató
- Csere, ill. pénzvisszafizetési garancia sérült termékre
- Szerződéstől való elállás joga
- Panaszügyintézés, Jogorvoslat, békéltető testület, online vitarendezési platform
- Egyéb rendelkezések, információk
1. ÜZEMELTETŐI ADATOK, INFORMÁCIÓK
Cégnév: Star Brands Parfüm Kft.
Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 85.C.ép.4.em
Telephely – üzlet cím: 1196 Budapest, Nádasdy utca 40.
Panaszkezelés cím: 1196 Budapest, Nádasdy utca 40.
Adószám: 23529429-2-43
Cégjegyzék szám: 01-09-969880
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Bíróság mint cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: shop@parfumneked.hu
Telefonos elérhetőség: 06-1-2813268 H – P 08:00 – 16:00
Személyes átvételei lehetőség: 1196 Budapest, Nádasdy utca 40.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: H-P 08:00 – 16:00
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1 munkanap
Webáruház domain: parfumneked.hu
Szállítási partner, partnerek megnevezése: DPD Hungary Kft. (DPD), Magyar Posta Zrt. (MPL)
Tárhelyszolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft., Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241. Adószám: 14571332-2-42 Cégjegyzékszám: 01-09-909968, E-mail: support@tarhely.eu
2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
2.1. Webáruházunk illatszerek, parfümök, higiéniai cikkek, kiegészítők kiskereskedelmi forgalmazásával foglalkozik. A termékek megvásárolhatóak magánszemélyek, és kiskereskedők részére a webáruházon keresztül, valamint lehetőséget biztosítunk budapesti boltunkban a termékek offline megvásárlására. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: H – P 8.00-16.00 óra, a fenti telefonszámon
2.2. A kínált termékeke az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
- Parfümök
- Kiegészítők
- Ajándék
2.3. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Áraink forintban kerülnek kiírásra, és tartalmazzák a törvényben meghatározott 27%-os áfát. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
2.4. Szolgáltató gondossága ellenére is a véletlenül, elírás vagy rendszerhiba révén nyilvánvalóan téves, irreálisan alacsony vagy magas (hibás) ár feltüntetése esetében a Szolgáltató a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően, a szállítási határidőn belül felajánlhatja a termék helyes áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ebben az esetben a Vásárló dönthet, hogy meg kívánja rendelni a terméket vagy eláll a vásárlástól. (Hibás ár pl.: 0-1 Ft-os ár, értelmezhetetlen kiírás)
3. MEGRENDELÉS
A regisztráció
3.1. Az áruházban regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak. Amennyiben többször kíván vásárolni, javasolt a regisztráció, mivel így időt spórolhat meg. A bejelentkezett és regisztrált felhasználóinknak csak a termékeket kell kiválogatni, és a fizetés módját kell megadni, így rendelését gyorsan és könnyen leadhatja! Természetesen regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de az áruház funkcióinak hiánytalan használatához javasolt a regisztráció.
3.2. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kapcsolatosan az arra rendelt jelölőnégyzetbe tett bejelöléssel kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
3.3. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.4. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.5. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
3.6. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik H-P 9.00-16.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, és amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
3.7. A visszaigazolás emailben a megrendelést követően fog megérkezni.Ez perceket, vagy akár órákat is késhet a rendszerek terhelésétől függően. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
3.8. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automatikus visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automatikus visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés teljesítéséről. Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanap.
3.9. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató a termék tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a termék átvételére köteles. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
3.10. Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.
3.11. Nem fogyasztó vevőinkkel szemben fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.
3.12. A megrendelés során az adatbeviteli hibák javíthatóak, de a teljesítés visszaigazolását követően a megrendelő adatainak utólagos módosítására csak az ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben vagy telefonon van lehetőség (vagyis amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra, ill. a kiszállítás még nem kezdődött el).
Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Parfüm Neked – Online parfüm Webáruház
Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: shop@parfumneked.hu
A termékek kiválasztása
3.13. A termékeket kategóriákba rendezve találja a bal oldalon. A kívánt kategóriát kiválasztva szűkíthet rá a keresett termékek csoportjára. Ha nem tudja mit keres, két lehetősége van a keresésre. Az egyik a gyorskereső, amely a jobb felső sarokban található. Ez a termék nevében, leírásában, gyártójában keres. A másik, részletes keresési lehetőség, a parfümkereső. A parfümkeresőt jobb oldalon találja. A parfümkereső a következő adatokban keres:
- Árszint
- Gyártók
- Márkák
- Összetevők
3.14. A keresési szempontok kombinálhatók is, ekkor a kereső csak olyan találatot jelenít meg, ami minden feltételnek megfelel. A termékek jellemzői a részletes leírásból tudhatók meg, itt láthatja a gyártót, a márkát, az ajánlott korosztályt, és szöveges leírást, ha van. A részletes leírásban a hasonló termékek az adott termékhez ajánlott termékeinket jelentik. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Termék megrendelése
3.15. Rendelést kizárólag webáruházunkon keresztül fogadunk el! A termékeket a „kosárba” gomb segítségével tudja összeválogatni. A kosár pillanatnyi állapotáról egy összesítő tájékoztat a bal felső oldalon a logó alatt. A részletes kosár tartalom a „kosár tartalma” gombra kattintva érhető el. Ha nem jó a mennyiség, vagy olyat választott, amit mégse szeretne, itt megváltoztathatja a kosár tartalmát. A termékeket megrendelni a „rendelés feladása” gombra kattintva történik. A rendelés feladásához szükséges az adatok hiánytalan kitöltése. Nagyon fontos, hogy olvassa el, és jelölje be a vásárlási feltételeket a lap alján, ellenkező esetben rendelése nem lesz sikeres! Rendeléséről magyar nyelvű tájékoztató e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a rendelés fő adatait. Az e-mail tájékoztató jellegű, mivel előfordulhat, hogy az adott termékből nincs raktáron, vagy egyéb okok miatt nem tudjuk kiszállítani. Kollégáink legkésőbb a rendelést követő napon felveszik Önnel a kapcsolatot.
3.16. Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A megrendeléséről magyar nyelvű visszaigazolást küldünk. A megrendelése fizetési kötelezettséggel jár és minden esetben ki lesz számlázva. A számlát, a csomagban elküldjük a megrendelésével együtt.
3.17. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
3.18. Amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását valamilyen okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni (készlethiány), ez esetben a kapcsolatfelvétel során az eltérést is megbeszéljük Önnel! Rendelését a rendelés leadását követően 24 órán belül teheti meg. Ezt követően a további teendők, részletek tisztázása végett mindenképpen vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal! Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Előfordul rendszeresen bizonyos szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet (freemail, citromail). Arról sajnos a szolgáltató nem értesül, hogy a levele meg is érkezik. Ez esetben is létrejön a szerződés hiszen a megrendelése az ügyfél adatokkal a rendszerünkben van. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
4. SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK
4.1. A megrendelését futárszolgálattal (DPD) teljesítjük. Partnerünk továbbá az MPL Magyar Posta, vagyis eleget teszünk azon jogszabályi kötelezettségünknek, hogy biztosítjuk annak lehetőségét, hogy a megrendelt terméknek a szállítását a fogyasztó vevő az MPL-el történő kiszállítással kérhesse tőlünk elérhetőségeinken. Az MPL-lel történő kiszállítás megigénylése esetében csomagonként további 500 Ft kezelési költséget számítunk fel ( a megnövekedett adminisztráció és logisztikai feladataink ellentételezéseképp). Partnerünkről további információk, és a csomagszállítás mikéntjéről további tudnivalókat az alábbi weboldalon is találhat: https://www.posta.hu/
4.2. Belföldi megrendelés esetén a megrendelt árut partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 1-3 munkanapon belül, a 08.00-20.00-ig terjedő időszakban végzi. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Külföldi szállítást a webáruházon keresztül online intézni nem lehet, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a részletes információkért!
4.3. Partnerünk részére szükséges kiadni a szállítási adatokat, valamint az Ön telefonos elérhetőségét. A futárszolgálat alkalmazottja, amennyiben a megadott szállítási címre nem tudja kiszállítani a csomagot, telefonon megkeresi Önt a további teendők érdekében. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ha konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot.
4.4. A szállítás díja utánvéttel egységesen 1350 Ft az ország egész területére. Amennyiben Ön fogyasztó és bruttó 15000 Ft felett vásárol webáruházunkban és futárszolgálatunktól kéri a szállítást, a szállítás ingyenes, vagyis annak díját cégünk átvállalja!
5. CSOMAGPONTI ÁTVÉTEL
5.1. Átvételi pontjainkon hétköznap 08:00-16:00 óráig van lehetősége átvennie a megrendelt csomagot. A budapesti csomagpontunk áruházként nem üzemel, így a megrendelését csak egyben tudjuk átadni, sajnos további módosításra már nincs lehetőség.
6. FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
6.1. A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termék csomagolásán észlelt sérülés (szakadás, zúzódás) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Tekintve, hogy a felek mindegyike, így a vásárló is, kötelesek együttműködni és jóhiszeműen eljárni a szerződések teljesítésében, ezért a vásárló is köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt nyilvánvaló sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, illetőleg megtagadni a sérült csomagolású termék átvételét. A vásárló a csomagoláson látott kis sérülés esetén sem köteles a csomagot átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt fogyasztónak nem minősülő vásárlóinktól nem áll módunkban elfogadni!
6.2. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
7. KEDVEZMÉNYEK
Webáruházunkban kedvezményt azok a vásárlóink kaphatnak, akik bruttó 15000 Ft felett vásárolnak. Ebben az esetben futárszolgálatunkkal történő kiszállítás esetében részükre ingyenes házhoz-szállítást biztosítunk.
8. HÍRLEVÉL
8.1. Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok: (Név, E-mail cím)
8.2. Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Star Brands Parfüm Kft. bizalmasan kezeli nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 7 munkanapon belül. A Star Brands Parfüm Kft. által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére a Star Brands Parfüm Kft. nem adja ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.
9. STATISZTIKAI ADATOK
9.1. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Star Brands Parfüm Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A cégünk által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.
10. COOKIE-K (SÜTIK)
10.1. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
11. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIÁRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ FOGYASZTÓ VEVŐKNEK
11.1. A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
11.2. Kellékszavatosság (jogszabályi mintatájékoztatás)
Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
11.3. Parfümök, kozmetikumok esetében a termék szavatosságát az irányadó EK rendelet szerinti minőségmegőrzési idő adja, ami egyúttal a kozmetikum biztonságos felhasználhatóságának idejét is jelenti, így kérjük vásárlóinkat, figyeljenek erre a dátumra.
11.4. Termékszavatossági kötelező tájékoztatás fogyasztónak (jogszabályi mintatájékoztató)
Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
11.5. Jogszabályi kötelezettségünk szerint tájékoztatjuk Önt, hogy a Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti (esetünkben kozmetikumra nem értelmezhető azonban a javítás).
A szavatossági igény esetén történő eljárás
11.6. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
11.7. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
12. SÉRÜLT TERMÉKEK CSEREGARANCIÁJA
12.1. Cégünk az általa forgalmazott termékeire csere, illetőleg pénz visszafizetési garanciát vállal, így a hibás, vagy a szállítás közben megsérült terméket vagy termékeket ingyenesen kicseréljük. Amennyiben cserére nincs módunk, úgy visszafizetjük a vételárat. Kérjük, a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen árut vegyen át a futártól!
13. A FOGYASZTÓ SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁSI JOGA
13.1. Bár a fogyasztót online termékvásárláskor főszabály szerint 14 napon belül, indokolás nélküli elállási jog illeti meg termékek adásvételére irányuló szerződések esetében, tekintve, hogy a STAR BRANDS jelen webshop-ban kozmetikai termékeket kínál eladásra a fogyasztónak, így felhívjuk kedves fogyasztó vásárlóink figyelmét arra, hogy csak abban az esetben élhetnek az elállási jogukkal és küldhetik vissza részünkre a terméket indokolás nélkül, amennyiben annak védőcsomagolása sértetlen. Az irányadó jogszabály ugyanis a bevezetőben említett főszabály alóli kivételként rögzíti azt az esetet, amikor is a fogyasztó mégsem élhet elállási jogával, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
13.2. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében fő-szabály szerint a Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
13.3. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
13.4. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
13.5. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
13.6. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű, extrém mértékű használatból adódó kárának megtérítését.
13.7. A fogyasztó – ahogyan a fentebb említésre került – nem gyakorolhatja az elállási jogát
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
13.8. A fogyasztó elállása esetében a Szolgáltató a felbontatlan parfüm-termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.
13.9. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
13.10. Fogyasztó köteles az elállása által érintett parfümö(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címén leadni.
13.11. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
13.12. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
13.13. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az elállással érintett áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
13.14. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon, vagy Szolgáltató üzletében, személyesen. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.
13.15. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el (pl. egyéni vállalkozó, kft, bt., stb.).
13.16. Elállási jog gyakorlásának a menete: Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
13.17. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email révén történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe.
13.18. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy a terméket Szolgáltatónak visszajuttatni. Postán történő visszaküldéskor a határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkeznie 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A fogyasztó személyesen a vállalkozás üzletében is gyakorolhatja elállási jogát olyan online-termékvásárlás kapcsán, amely terméket a vállalkozás az üzletében (boltban) is értékesít.
13.19. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
Kedves Fogyasztó Vevőink a következő sablon felhasználásával is megtehetik elállási nyilatkozatukat:
Elállási nyilatkozatminta:
Címzett: STAR BRANDS PARFÜM Kft. 1119 Budapest, Fehérvári út 85.C.ép.4.em
Alulírott kijelentem, hogy gyakorolom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés kapcsán:
A termék megjelölése: [értelemszerűen kitöltendő]
Szerződéskötés időpontja: [értelemszerűen kitöltendő]
Fogyasztó(k) neve: [értelemszerűen kitöltendő]
Fogyasztó(k) címe: [értelemszerűen kitöltendő]
Fogyasztó(k) aláírása (csak papíralapú üzenet esetén): [értelemszerűen kitöltendő]
Keltezés: [értelemszerűen kitöltendő]
14. PANASZÜGYINTÉZÉS
14.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
14.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
14.3. Az írásbeli panaszt (ami a Szolgáltató működésére vonatkozik és nem minőségi kifogás) a Szolgáltató 30 napon belül írásban, érdemben, igazolható módon megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
14.4. Minőségi kifogást szintén jegyzőkönyvez a Szolgáltató és álláspontjáról legkésőbb 5 munkanapon belül tájékoztatja a fogyasztót.
14.5. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósághoz, békéltető testülethez, bírósághoz, vagy alternatív EU-s vitarendező testölethez fordulhat az alábbiak szerint:
14.6. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz: Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a vármegyei és a Fővárosban a Budapest Főváros V. Kerület kormányhivatal járnak el. A hatóságok elérhetőségét itt találják: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek Felhívjuk Fogyasztó vásárlóink figyelmét, hogy 2022. december 27-től a fogyasztóvédelmi hatóság eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügyének a rendezését.
14.7. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét a jelen ÁSZF Mellékletében találja.A Fogyasztónak a panasza esetén – miután megkísérelte rendezni panaszát a Szolgáltatóval – lehetősége van akár a saját lakhelye, akár a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez fordulni. Jelen ÁSZF Mellékletében adunk tájékoztatást a békéltető testületek regionális illetékességéről (2024. januárjától hatályos szabályozás szerint).
14.8. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
14.9. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát 8 napon belül megküldeni a békéltető testület számára és az online meghallgatáson részt venni, ill. egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
14.10. A békéltető testület előtti eljárást a Szolgáltató igénybe veszi, de általános alávetési nyilatkozatot nem tett.
14.11. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra bármelyik kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
14.12. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
14.13. A fogyasztó a Szolgáltatóval szembeni jogvitájával rendes bírósághoz is fordulhat, peres eljárást kezdeményezhet a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény alapján.
15. EGYÉB RENDELKEZÉSEK, INFORMÁCIÓK
15.1. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok, elsődlegesen a Polgári törvénykönyv, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók, valamint a 373/2021 (VI.30.) Kormányrendelet.
15.2. A webáruház oldalainak böngészésévela Felhasználó elfogadja a Star Brands Parfüm Kft. weboldalának felhasználási feltételeit.
Budapest, 2024. április
Melléklet
Regionális illetékességű békéltető testületek elérhetőségei 2024. január 1-től
Békéltető Testület neve, elérhetősége |
Székhelye |
Illetékességi területe |
Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Tel: 06 1- 4882131 Pf: 1253 Budapest, Pf.:10., E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu Weboldal: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa |
Budapest |
Budapest |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület 7625 Pécs, PBKIK székház, Majorossy Imre u. 36., Telefonszám: (06 72) 507 100 E-mail: info@baranyabekeltetes.hu |
Pécs |
Baranya vármegye Somogy vármegye Tolna vármegye |
Borsod-Abaúj Zemplén Vármegyei Békéltető Testület 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.Tel.: +36-46-501-091, 501-090 E-mail: bekeltetes@bokik.hu Web:http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu/ |
Miskolc |
Borsod-Abaúj Zemplén vármegye Heves vármegye Nógrád vármegye |
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefon: +36-62/554-250/118 E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu |
Szeged |
Békés vármegye Bács-Kiskun vármegye Csongrád-Csanád vármegye |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefon: +36 22 510-310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu |
Székesfehérvár |
Fejér vármegye Komárom-Esztergom vármegye Veszprém vármegye |
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület 9021 Győr, Szent István út 10/a. Tel: +36 96 520 217 E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu |
Győr |
Győr-Moson-Sopron vármegye Vas vármegye Zala vármegye |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. |
Debrecen |
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye Hajdú-Bihar vármegye Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye |
Pest Vármegyei Békéltető Testület 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV.emelet 2., Tel: 36 1 7927881 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu |
Budapest |
Pest vármegye |
Valamennyi vármegyei békéltető testület elérhetősége:
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Fax: (+36) 76 501538 Mobil: (+36) 70 938 4765 E-mail:bekeltetes@bacsbekeltetes.hu honlap:www.bacsbekeltetes.hu Hivatali kapu KRID:268541377, rövid név:BKMKIKBT |
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. e-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu Telefon: 20/373-2570 E-mail:bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu https://www.jaszbekeltetes.hu/ Hivatali kapu KRID azonosító:363400712, rövid név: JNSZMKIKBT |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület Cím:7625 Pécs, Majorossy I. u. 36., E-mail:info@baranyabekeltetes.hu Hivatali kapu KRID: 667360112, rövid neve: PBKIKBT |
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefon:06-34-513-010 Fax:06-34-316-259 Email: bekeltetes@kemkik.hu https://kem-bekeltetes.hu/ Hivatali kapu KRID azonosító:765475784, rövid név: KEMBT |
Békés Vármegyei Békéltető Testület Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. E-mail:bekeltetes@bmkik.hu Telefon:06-66-324-976 Fax: 06-66-324-976 https://www.bmkik.hu/index.php Hivatali kapu KRID azonosító:266162311, rövid név: BMKIK |
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz 14. Telefon:06-32-520-860 E-mail:nkik@nkik.hu Web:www.nkik.hu, www.bekeltetes-nograd.hu A testület hivatali kapujának elérhetősége: KRID: 166469396, rövid név: NMBT |
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefon: 46/501-090, 46/501-871 E-mail: bekeltetes@bokik.hu Hivatali kapu azonosító:758354367, rövid név: BOKIKBT |
Pest Vármegyei Békéltető Testület székhelye: Cím:1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2. E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu PMKIK hivatali kapun keresztül rövid név: PMKIKBEKEL, KRID azonosító:560351920 |
Budapesti Békéltető Testület Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefon:06-1-488-2131 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu Honlap cím : bekeltet.bkik.hu Hivatali kapu KRID azonosító:469532362, rövid név: BBT |
Somogy Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6. Telefon: 06-82-501-000, 06-82-501-026 E-mail: skik@skik.hu Honlap: www.skik.hu Hivatali kapu KRID azonosító:465249736, rövid név:SKIKBT |
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefon: +36-62/554-250/118 E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu https://www.bekeltetes-csongrad.hu/ Hivatali kapu KRID azonosító:162127371, rövid név: CSMKIKBT |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület Cím:4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefon:06-42-420-180 Fax:06-42-420-180 E-mail: bekelteto@szabkam.hu Web: http://bekeltetes-szabolcs.hu |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefon: 06-22/510-310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/ Hivatali kapu KRID azonosító:352258915, rövid név:FMBT |
Tolna Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. https://tolnabekeltetes.hu/ |
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefon: 06-96-520-217 E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu https://bekeltetesgyor.hu/ Hivatali kapu KRID azonosító:363053930,rövid név:GYMSMKIKBT |
Vas Vármegyei Békéltető Testület Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. telefon: 06-94-312-356, 06-94-506-645 https://vasibekelteto.hu/ rövid név :VMKIKBT |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 Fax: 06-52-500-720 E-mail:bekelteto@hbkik.hu Hivatali kapu KRID azonosító:457289758, rövid név:HBKIKBT |
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület Cím:8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220 Telefon:ügyfélfogadási időben: 06-88-814-121, a kamara titkársága: 06 88 814-111 Fax:06-88-412-150 E-mail:info@bekeltetesveszprem.hu Honlap:www.bekeltetesveszprem.hu Hivatali kapu KRID, rövid név: 262219313, VKIKBT |
Heves Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint Telefon:+36 36 416-660/105 mellék E-mail: bekeltetes@hkik.hu Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440. Hivatali kapu KRID azonosító:768520975, rövid név: HKIKBT |
Zala Vármegyei Békéltető Testület Cím:8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. Telefon:06-92-550-513 Fax:06-92-550-525 E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu https://www.bekelteteszala.hu/ Hivatali kapu KRID azonosító:268279914, rövid név: ZMKIKBT |