Gyakori Kérdések és Válaszok
Mennyi idő a szállítás?
A rendelést követően a csomagodat 1-3 munkanapon belül kézbesítjük, általában akár már
másnap. A DPD vagy az MPL futárszolgálat szállítja ki a csomagot hétköznapokon. A várható
érkezési idővel kapcsolatban a futárszolgálattól értesítést kapsz.
Személyes átvételi lehetőség van?
Igen, a megrendelt termékeket személyesen is átveheted üzletünkben, a 1196 Budapest, Nádasdy
utca 40. szám alatt, külön díj nélkül. Ehhez válaszd a rendelés leadásakor a “Személyes átvétel”
opciót.
Kapok értesítést a futár az érkezés előtt?
A futárszolgálatok előre értesítenek a várható kiszállítási időpontról, jellemzően kiszállítás előtt fel
is hívnak. Ha a megadott címen nem talál senkit, aki átvenné a csomagot akkor telefonon
egyeztet veled, ilyenkor lehetőséged van új időpontot vagy helyszínt egyeztetni az átvételre.
Kapok visszaigazolást a rendelésről?
Igen, a rendelés leadása után e-mailben visszaigazoljuk a rendelésedet. Ha nem találod, nézd
meg a spam vagy promóciók mappát is.
Hogyan tudok fizetni?
Fizethetsz online bankkártyával a rendelés leadásakor, utánvéttel a futárnak (+200 Ft kezelési
költség), vagy személyesen az üzletünkben átvételkor.
Mennyibe kerül a szállítás?
15.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás! A 15.000 Ft alatti rendelések esetén a
házhozszállítás díja az alábbi, utánvét kezelési díj: +200 Ft:
• DPD futár: 1.490 Ft
• MPL futár: 2.990 Ft
Személyes vásárlásra van lehetőség?
Igen, ha jobban szeretsz boltban vásárolni akkor gyere be bármelyik budapesti üzletünkben, ahol
mindenben segítünk és kipróbálhatod az illatokat vásárlás előtt. Ha tőled messze vannak
budapesti üzleteink akkor rendelj webáruházunkban 5ml-es kiszerelésű illatmintákat.
Tartalmazzák az árak az ÁFÁ-t?
Igen, minden termék ára bruttó ár, tehát az ÁFÁ-t már tartalmazza.
Kapok számlát a rendelésről?
Igen, a számlát minden esetben a csomagodban találod.
Van minimális rendelési mennyiség vagy összeg?
Nincs minimális rendelési mennyiség vagy összeg, akár egy darabot terméket is vásárolhatsz.
Elakadtam, tudtok segíteni a rendelésben?
Ha elakadtál az online rendeléssel akkor hívj minket munkaidőben a +36 30 356 0460 számon, és
kollégáink segítenek leadni a rendelésedet.
Hogyan válthatom be a kuponomat?
A kuponodat a Kosár vagy a Pénztár oldalon tudod beváltani a vásárlás véglegesítése előtt.
Tudok vásárolni regisztráció nélkül?
Igen, regisztráció nélkül is vásárolhatsz. A regisztráció előnye, hogy a következő vásárlásaid során
nem kell újra megadnod az adataidat. Ha hírlevelünkre is feliratkozol akkor pedig exkluzív hírekről,
kedvezményekről elsők között értesülhetsz, a vásárlási folyamat során Pénztár oldalon is
feliratkozhatsz.
Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?
Ha előre tudod, hogy gondod lesz az átvétellel, a rendelés megjegyzés rovatában jelezd nekünk.
Ha a futár nem talál otthon, telefonon fog keresni, hogy új időpontot egyeztessetek. Ha a
csomagot nem sikerül kézbesíteni, az visszaküldésre kerül.
Viszonteladóknak is elérhetőek a termékek?
Igen, nagy tételben is rendelhetsz viszonteladóként. Látogass el a nagykereskedelmi oldalunkra:
SB Parfüm Nagyker vagy hívd a +36 30 356 0460 telefonszámot.
Maradt még kérdésed?
Használd ki szakértői segítségünket és gyors szolgáltatásainkat – bármilyen kérdésed van,
örömmel segítünk megtalálni a tökéletes illatot!
Vedd fel velünk a kapcsolatot!