Gyakori kérdések és válaszok

Gyakori kérdések és válaszok – Nézd meg a videót!

Mikor érkezik a csomagom?

A DPD futárszolgálat hétköznap munkaidőben fog jelentkezni, munkaidőben: 08:00 – 17:00 óra között.
Amennyiben hétköznap adta le a rendelését a csomag 1-3 munkanapon belül kell megérkezzen. A pénteken rendelt tételeket legközelebb hétfőn, a szombat illetve vasárnap rendelt árut legközelebb a rákövetkező hét kedden tudjuk legkorábban feladni. A futárnál lévő csomagok kiszállításáról vagy logisztikai cég (DPD) vagy a Magyar Posta gondoskodik. A csomag pontos érkezési idejét nem tudjuk befolyásolni!

Lehet -e boltban megvásárolni a termékeket?

A megrendelt termékek átvehetők díjmentesen a 1196 Bp. Nádasdy u 40. alatt található raktárunkban. Kérjük ez esetben is adja le a megrendelésést a webáruházban, és válassza a személyes átvételi lehetőséget.

Felhív a futár 10 perccel az érkezése előtt?

A futár akkor fog telefonálni ha a címen nem ért el senkit aki átvenné a csomagot.
Ekkor megbeszélhet vele egy Önnek is alkalmasabb helyet vagy időpontot.

Kapok visszaigazolást a megrendelésről?

Igen, a rendelési folyamat végén a rendszer emailben visszaigazolást küld.

Hogyan kell fizetnem?

Fizetni a futárnak vagy a postásnak kell átvételkor.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség független az Ön tartózkodási helyétől. A szállításért 2 féle költséget számolunk fel,
– az utánvételes küldemények esetében egységesen 1190.- Ft.
– a bankkártyás fizetés esetében egységesen 990.- Ft.

Tartalmazzák -e az Áfát az árak?

Igen az áraink bruttó árak.

Kapok -e számlát a csomagról?

Természetesen a számlát mindig a csomagban találja.

Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?

Nincs meghatározva.

Szeretnék termékeket rendelni, de nincs erre alkalmas eszközöm, mit tehetek?

Ebben az eletben, munkaidőben hívj a +36303560460 számon, a munkatáraink felveszik a rendelésed.

Van egy kuponom, hogyan tudom beváltani? 

A kupon beváltására, a Kosár vagy a Pénztár oldalon lehetséges, a vásárlás befejezése előtt.

Mi történik ha nem tudom átvenni a küldeményt?

Ha tudod, hogy gondod lesz az átvétellel, a vásárlás során a Rendelés jegyzetek részbe írd le pontosan, hogy milyen problémára számítson a futár.
akkor hivj fel minket, és igyekszünk, orvosolni a problémát.
Ha a futár nem talál senkit aki átvenné, akkor telefonon fog hivni téged, az egyeztetés miatt.

Ha nincs aki átvegye, és nem adtál meg részleteket, a futárnak nem vagy elérhető, akkor a csomag visszajön, ám ebben az esetben, tőled a továbbiakban rendelést nem fogadunk el.

Viszoneladónak jelentkezem hol tudok nagytételben rendelni?

Vegye fel velünk a kapcsolatot: ITT!
A Vagy Telefonon: +36303560460
www.sbparfumnagyker.hu

A Parfüm Neked webshop böngészésének a technikai feltételei.

A weboldal hibárlan mőködése az alábbi böngészőkkel valósulhat meg:

  • Google Chrome v65
  • Mozilla Firefox v59
  • Microsoft Edge
  • Internet Explorer v10, v11

A bőngészőnek mindig a legfrissebb változatának a használata javasolt. Más böngészóvel is lehet sikeres a vásárlás, ám ha hibát tapasztalsz, a fentiek közül próbálj választani.

A “reklámblokkolók” is hibás működést eredményeznek, függetlenül a használt böngészőtől. A reklámblokkolók nem a reklámokat ismerik fel, hanem annak a működésének a módját, ami leginkább a háttérben zajlik. A reklámok is igyanolyan alapopból készülnek amint a weboldal, ahhoz hasonló a működési elvük, ezért a reklámblokkolók, sokszor azt is blokkolják, ami egyébként az oldal szerves része,, és így abban hibát generálnak!

A hibamentes működésnek lehetnek egyéb technikai okai is, ezt nem reszletezzük, ha bármi hibát tapasztalsz, kérj segítséget.

Parfüm Rendelés webshop kérdések, válaszok