Termékszállítás és garancia
Termékszállítás és csere-garancia Az árut a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül kézbesíti a DPD a megadott szállítási címre. Kérjük, feltétlenül olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy.
Termékszállítás
Termékszállítás
Az árut a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül kézbesíti a futárszolgálat a megadott szállítási címre. Kérjük, feltétlenül olyan szállítási címet adjon meg ahol napközben elérhető. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon érdeklődhet. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást.
Szállításban partnereink:
Név: DPD Hungary Kft. (DPD)
Cím: 1134 Budapest, Váci út 33. 2. emelet
Telefonszám: +36 1 501 6200
E-mail: dpd@dpd.hu
Név: Magyar Posta Zrt. (MPL)
Cím: 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-5.
Telefonszám: +36 1 767 8282
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
15.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget cégünk állja, így Önnek csak a termék árát kell kifizetnie, semmilyen plusz költséget nem számolunk fel!!
Az utánvétes kiszállítás díjszabását a következő táblázat tartalmazza:
- 14.999 Ft-ig utánvéttel – 1550 Ft.
- 14.999 Ft-ig bakkártyás fizetéssel – 1350 Ft.
- 15.000 Ft-tól INGYENES!
a) Ingyenes átvétel
Ingyenes átvételi lehetőséget biztosítunk raktárunkban a Ingyenes hívás: Viber: +36 303 560 460 és +3612813268 1196 Budapest Nádasdy u. 40 szám alatt H-P 8-15.30-ig. Ez esetben is adja le a megrendelését az áruházban, és válassza az ingyenes átvételi lehetőséget.
b) Fizetés
A megrendelt termékek árának fizetése minden esetben a termék átvételekor, a.futárnak történik. Az Ingyenes átvétel esetén a telephelyünkön is ki lehet egyenlíteni a számla értékét.
c) Szállítás
A megrendelés végén folyamán a rendszer tájékoztat a szállítás költségéről.
Fontos!
Sérült, összetört parfümökre vonatkozó reklamációt csak a futár elött felbontott és jegyzőkönyvezett termékekre áll módunkban elfogadni!
Kérjük, hogy közvetlen a csomagátvételkor, vagy még aznap ellenőrizze és bizonyosodjon meg a számla alapján, hogy Ön a rendelésének megfelelő terméke(ke)t kapta meg, sérülésmentesen. Esetleges hiányosság, törött parfüm esetén jelezze azt ügyfélszolgálatunk felé.
d) Csere-Garancia (a 14 napos indokolás nélküli elállási jogon kívül is)
Minden termékre elegedettségi csere-garanciát vállalunk.
Feltételek:
- Amennyiben az átvételt követően úgy érzi, mégsem a megrendelt és megkapott termékre van szüksége, indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a termékátvételtől számított 14 napon belül, és ez esetben, ha terméket részünkre visszajuttatja (feladja postán, vagy behozza üzletünkbe), mi visszatérítjük annak vételárát. Ha azonban nem a vételárat szeretné megkapni, hanem másik termékre tart igényt, cserelehetőséget is biztosítunk. Ahogyan elállásnál, ugyanúgy ezen csere-garancia érvényesítésekor is, csak a bontatlan terméket tudjuk visszacserélni (higiéniai okokra tekintettel).
- A sérült csomagolás esetében lehetőség szerint a futárral kár-jegyzőkönyvet kell felvenni illetve a külső csomagoláson fel nem ismerhető károkat kérjük, lehetőleg a kiszállítást követő 7 napon belül írásban jelezze a futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre.
A szállítási költség minket terhel akkor, ha az áru a mi hibánkból, vagy a Gyártó cég hibájából sérül (vagy sérült).